src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Hard Livin´ Man...


Precis som Metal (en annan grym blogg) gjorde med din kategori "Veckans Citat", vill jag där med bjuda in er som vill att göra gästspel här i mitt "Fredagstema".
Välj ut en grym video/låt och berätta gärna om den och varför ni valde den så kommer det ut här.
Hoppas på att det blir många så vi kan köra som en serie och kul grej.

Och titeln till denna video tycker jag återspeglar mitt liv ibland, men jag klagar inte.
Det händer ju en del kul där med, som förra helgen var jag ju och kolla på Fatal Smile (kort från den helgen).
Denna är det påskfirande som står på menyn, det blir Beer Drinkers And Hellraisers



Mer än så vet jag inte och det behövs inte.
Så ta det lugnt där ute i påsk och fira riktigt mycket nu och ät samt drick gott med vänner och familj.
Vi ses i dimman!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

sv:

That was some good stuff, brother. :-)

2012-04-07 @ 23:18:25
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn