src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Mera General Prylar...

 

Som ni kanske minns så berätatde jag för ett tag sedan om mitt tillskott i min General Samling?
Nu har jag lyckas att få tag i lite mer och jag är nöjd.

Först tänkte jag berätta om en sak som jag inte är säker på om jag haft med förut.
Sedan kommer jag berätta om dom två nya sakerna som jag hittat.

 Ett badlakan, satan så snyggt.

Sen nu till sakerna jag hittade på tradera, billigt fick jag dom också så jag är nöjd.

  En bappe/fiske/sol mössa.

 En piké tröja!

Gissa om jag är nöjd med dessa köp och prylar!!

Samlar du på något?

Cheers!

Kommentarer
Postat av: ztizze

Attans så najsiga general pryttlar ! Själv så samlar jag bara på livserfareneheter dock :)

2012-03-15 @ 11:50:48
URL: http://ztizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn