src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Rock 'N' Roll...

 
När W.A.S.P. spelade i Linköping var Sister Sin ett av förbanden (se bilder från när jag var där), och efter som dom inte hade nog tid på scenen för att bränna av låten ovan så passar mitt Fredagstema perfekt för det ändamålet, att det sedan är en Motörhead cover gör det hela inte sämre. Doro dyker också upp i videon och coolhets faktorn är nu enorm!
 
Sen ska man nu försöka sammanfatta veckan igen som gått, inte det lättaste då den gått fort och jag vet inte riktigt vad jag gjort om jag ska vara ärlig, förutom då hängt och träffat Ella.
 
Att man fortfarande kämpar för att hitta jobb så man kan leva lite mer av ett värdigt liv, då kanske mest ekonomiskt tär på mig.
Äter sakta upp mig innefrån, en känsla som jag aldrig kommer vänja mig vid då jag både kan och vill så mycket.
Gäller att få företagen att förstå det med skulle jag gissa på, men idagens läge då en tjänst får ca. 300 - 600 sökande är man bara ännu ett namn i den långa listan.
 
Men man får väl bara kämpa vidare och köra på sin grej så kanske det lossnar?
Alternativet är att ge upp och det är inget jag vill.
 
Planerna för helgen är obefintliga, så man får helt enkelt se vad som erbjuds och köra på det.
Skulle vara skönt att dricka lite öl och bara parta loss lite, men jag vet att sådant kommer med och då kan man vänta.
 
Ta det lugnt där ute i dimman om ni ger er ut i den.
Vi ses på den andra sidan!
 
Cheers!!
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Hoppas det löser sig för dig snart, broder!
Rock on!

Svar: Får man verkligen hoppas.Rock on!
Grimgoth™

2012-10-12 @ 22:11:16
URL: http://loveliferock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn