src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Grimgoth The Movie...

 
Som ni kanske märkt så har Fredagstemat utgått, men ni kommer få något mycket bättre än så mina kära läsare!
 
"Tonight at 20:00 CET will "Grimgoth The Movie" have world premiere on the blog.
Not just one version but two exclusive versions!
All to celebrate my four years as a blogger!"
 
Så lät budskapet på Facebook när jag släppte det.
Det är så att Jag och Ella knåpat ihop en varsin variant av den unika och exklusiva "Grimgoth The Movie".
Allt för att fira mitt 4-års jubileum.
 
 
 
Nu vill vi också veta vilken du/ni gillade mest och gärna varför!
Kommentera som tokar nu!!
Tack på förhand!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: SpaderEss

Kan inte förklara varför, kanske det är musikvalet. :-) Men jag gillade nog one version bäst. Klippningarna var mer suggestiva kanske?

Svar: Musikvalet är det samma, men dom är olika klippta efter som vi gjort varsin version.Och jag vill minnas att den som gjorde låten sa att man skulle lyssna på den på hög nivå och gärna med lite alkohol i kroppen.

Skål och fortsatt trevlig helg.
Tack också för din tid och åsikt.
Grimgoth™

2013-02-01 @ 20:40:34
URL: http://spaderess.blogspot.se/
Postat av: SpaderEss

Glömde säga, kan vara vinet. Jag vet inte vart detta är på väg, men jag tycker det är coolt!!

2013-02-01 @ 20:43:13
URL: http://spaderess.blogspot.se/
Postat av: SpaderEss

Jo, jag hörde att det var samma låt, vitsig kille jag. :-) Dessutom har jag alkohol i kroppen så allt är som det skall! :-)

2013-02-01 @ 21:42:03
URL: http://spaderess.blogspot.se/
Postat av: Micke

Goa filmer, broder, med Freds goa musik oxå. Tror till och med mig se "min" Tee där innanför jackan. Eller...?
Du har ju en framtid inom filmen, broder. :-D
Tror jag gillar "One version" bäst, helt enkelt för att den är längst.

STORT grattis på bloggens 4-årsdag!!!
Keep on rockin´!!! :-)

Svar: Tack säger vi!Visst är det Freds goa musik och vilket hök öga du har!
Det är t-shirten som jag fixa via dig, är sugen på en till med den nya Grimgoth på (hör av mig isf.) Vore grymt att hålla på med film faktiskt, lite som en våt dröm.Tack och jag kör vidare i bloggen så länge jag orkar,vill och tycker det är kul!
Grimgoth™

2013-02-01 @ 21:43:49
URL: http://loveliferock.blogg.se
Postat av: Micke

sv:
Jag har ju ett stort filmprojekt jag jobbar med just nu. Har faktiskt funderat på dig i en liten statistroll. ;-) Ett första steg in i världen. :-)

Svar: Låter spännande, och jag kan tänka mig att vara med.Vill veta mer först dock, hör av dig så för vi vidare diskussionen via Facebook? :)
Grimgoth™

2013-02-01 @ 22:11:12
URL: http://loveliferock.blogg.se
Postat av: Micke

sv:
Absolut! :-)

2013-02-01 @ 23:38:18
URL: http://loveliferock.blogg.se
Postat av: Ella

Synd att vi hade bara en mycket nerbantad filmbudget och begränsad videoprogram, sen det dära med kyla på mer -15, va inget att leka med ute :D hahaha men vi kunde iafl leverera fram i tid, som lovat och dela med er läsare.
Tack! för att Ni tog er tid att checka våra skapelser :)

Svar: Med tanke på nerbantad filmbudget och begränsad videoprogram tycker jag resultatet är bra, och den där kylan vill jag inte prata om! ;)
Grimgoth™

2013-02-03 @ 12:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn