src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Tune Of The Day...

När jag sa att den sista bloggaren skulle gå ut igår så trodde jag inte att denna sista skulle hinna med till mitt 4-års jubileum.
Men det gjorde han, som ni kanske redan vet fick jag vara med i dennes blogg i ämnet "skiva om en låt/Grupp som gjort sort intryck på mig och mitt liv."
Ni får bara inte missa Tune Of The Day som är en blogg skriven på engelska med en hel del blandade ämnen, den är välskriven och grym helt enkelt.

Låt mig presentera: Tune Of The Day. (I morgon släpper jag lös Grimgoth)

 

Grimgoth, en bloggare som jag hälsar på titt som tätt. 

En snubbe som verkligen kan bjuda på allt, typ som en öppen bok fylld med noter.
Han delar med sig om sitt privata, tipsar om allt mellan himmel och jord, mesta dels rock relaterat.

Att bloggen fylls med trevliga tävlingar där den ena är mer kryptisk än den andra, var priserna inte alls är fy skam.

Keep on rockin'

//Stones - Tune Of The Day

Cheers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn