src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Ändringar I Designen...

 
Som ni kanske minns så utlovade jag att ändringar skulle ske här på bloggen designmässigt i mitt Fredagstema?
Så vart det inte riktigt, utan jag färdigställde det sista idag i stället.
Det gick enklare och snabbare än jag trodde, är ganska nöjd så klart.
 
Små ändringar för att försöka skapa en mer vänligare tillvaro här inne på bloggen är det som har skett, letar man och tittar man noga så bör man hitta dessa.
 
Arkiv lösningen är det dock lite mer jobb bakom men den är bättre än förut, hoppas på att hitta den lösning som jag söker inom kort.
Känns skönt att ha allt klart, så nu kan jag fundera på lite andra ändringar och inlägg här på bloggen.
Enjoy!!
 
Vad tycker du/ni om ändringarna?
Ser allt bra ut?
All form av rapporter och liknande är bara bra!!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn