src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Grimgoth @ SRF - Del III...

 

Det är nu dags för mig att lägga ut mina sista kort här på bloggen från Sweden Rock Festival.
För som missa dom andra finns DEL I och DEL II redan ute.

Denna dagen var den "lugnaste" (om det finns sådana?).
Vet inte när dagen började för mig men ni kommer få se ALLT.

The Grand Finale!!!


Lagom fin form och tummen upp för dagen som ligger för fötterna!


Varför ser man så hjälplös ut i camping stol för??


Inne på området för The Crash träffen, där ryktet sa att en del bloggare skulle glida in.
Men ingen i sikte tyvärr, träffa ta mig fan inga bloggare alls.
Vi tar det nästa gång va??


Andra gången man får njuta av Styx på Sweden Rock, denna gång kanske lite mer inbiten på låtar och liknande?
Att dom rocka kan ni hoppa upp och sätta er på.






























Den som säger att hårdrockare inte är kreativa kan ta tillbaka det nu, tack!!


Dags för lite Thin Lizzy, det var kanon och dom körde klassiker som man vill höra.






Så såg det antagligen ut när jag fotade dessa bilder (?).


Med denna bild så fattar ni vem det är dags för va?
Då så...


Stog jäkla illa till och orka inte knöla in mig, så kvaliten på korten är inte den bästa.
Dom är tagna på storbildskärmen.










Medan folk var sugna på Ben & Jerry vart jag mer sugen på kossan.
Dom andra på bilden har jag ingen anning om vilka det är.
Läser ni detta så lämna gärna en kommentar!!


Låter denna bild från mitt tält avsluta det hela, dessa rädda mig ett par nätter.
Vet inte hur många gånger jag vakna med öken hals och drack.
Sen skratta jag också åt att det stog "stillwater" på flaskorna med.
"It´s still fucking water" - (Testa att ligga halv full i ett tält så går det hem, jag lovar).

Det var alla kort från min sida, väljer att inte lägga upp klippet på Ozzy för det är ändå så dålig kvalle.
Och för er som inte varit där än, åk!
För er som ska dit igen nästa år, kanske vi ses?

Många kort och band och minst lika många minnen samt upplevelser, med detta har jag typ bara skrapat på ytan(?).

Men det är så jag funkar, jag åker inte 40 mil och betalar mer än 2000kr för att sitta och kröka i ett tält.
Det kan jag göra vilken dag i veckan som helst om det är så!!

Stay true and real!
Rock On!

Cheers!!
Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn