src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Secrets Of The Black Arts...

 
Då var äntligen Fredagen här, i går träffades jag och Ella och firade våra två månader ihop.
Det var först lite mat på Sibylla för att sedan dra vidare till Cromwells för några öl, avluta gjorde vi hemma hos mig med film in på småtimmarna.

För er som missat korten från Sparzanza när dom spelade på Dynamo och Sabaton på Flygeln är det bara att klicka på länkarna.
 
Denna helg känns som att det blir en lugn och fin sådan, och det behövs då det varit en del genom veckan och helger.
 
Så som vanligt vill jag att ni tar det lugn där ute i dimman och snön, på återseende.
 
Glöm inte att gratulera Spader Ess på hans födelsedag!
 
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Grattis till kärleken=)

Svar: Tack, och jag har även gjort ett inlägg om hur vi träffades om du missat det?http://grimgoth.blogg.se/2012/november/hur-jag-traffade-ella.html
Grimgoth™

2012-12-10 @ 10:25:25
URL: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn