src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Snus...


Captain Awesome
, CrimsonAnna , MickeZtizze och Bara Metal är namn på dom bloggare som varit med i mitt Fredagstema.

Vill du också vara med i mitt Fredagstema?
Skicka då en youtube länk på den låten du vill ha med samt en lång/medel/kort historia till den.
(Till min mail som hittas på vänster sida i bloggen)

OneEyed Crew har inte jag hört talas om tidigare, tur man har vänner som har koll på saker och ting.
Som snusare tycker jag också denna video/låt är så klockren som det kan bli.

Förutom att planering inför Sweden Rock Festival så sker det inte så mycket i "Camp Grimgoth".
Massor av spännande info och liknade om allt från signerings tillfällen och presskonferenser trillar in.
Hur ska man hinna med allt?

Se band (tippar på mellan 10-15 band) och så ska man hinna dricka och umgås med vänner och annat löst folk, samt hänga på VIP området.
Det blir mycket att hinna med och försöka planera in, ska se vad man hinner med och hoppas på att kunna bjuda på något "extra".
Får återkomma om band och liknade som "ska" ses.

 Denna fina W.A.S.P biljett hämta jag ut idag, skönt att ha något i Oktober att se fram i mot.
Blir att se dom i Linköping, vi ses väl där?

Helgen blir det Kevin och härliga upptåg samt äventyr.
"I'll catch you on the flip side" :)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

svar: Tack ska du ha!

Det var ett tag sen! Allt väl? :)



Tyvärr hinner jag nog inte med det om du vill ha hela designen utbytt. :/

2012-06-03 @ 00:43:22
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn