src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Mina Sweden Rock Videos...

 

Så var det äntligen dags för mina videos som jag filmade nere på Sweden Rock Festival.
Förutom framträdnandet av grupperna i fråga utlovas: Skakighet,Sköna mellansnack, Allsång och trumsolon.
Bara titta och njuta med andra ord!!

För bilder och mer in om hela min Sweden Rock kan ni kolla här:
Del I, Del II, Del III och Del IIII 

Imperial State Electric - Trumbattle och gästsångare.

Twisted Sister - We´re Not Gonna Take It - "How can you eat pasta when there is a show here? You eat pasta AFTER the show" (Skön allsång också)

Twisted Sister - The Price - Vilken underbar låt och vilken skön allsång ännu en gång.

Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama - En klassiker.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

svar: Ursäkta sent svar!
Det ska jag väl kunna fixa, har semester nu så tid har jag i all fall. :)
Mejla detaljerna.

2012-06-17 @ 21:25:37
URL: http://sheriilyn.blogg.se
Postat av: Vanadesse.

absolut! det värsta e fan att de som beter sig sämst på festival e dom avdankade 40+arna. Alla yngre betedde sig bra och var trevliga men dom som skapar publikkaos eller dålig stämning är uteslutande de som e äldre enligt vår erfarenhet.

2012-06-18 @ 13:36:35
URL: http://vanadesse.blogg.se
Postat av: ztizze

Flott med King Diamond !! *avundsjuk*

2012-06-18 @ 18:03:39
URL: http://ztizze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn